Varstvo pacientovih pravic |
Spoštovani pacienti! Na podlagi določil Zakon o varstvu pacientovih pravic (v nadaljevanju zakon) lahko vložite prvo zahtevo za varstvo pacientovih pravic zaradi:
POSTOPEK VLOŽITVE ZAHTEVE ZA OBRAVNAVO KRŠITVE PACIENTOVIH PRAVICČe ste nezadovoljni z zdravstveno oskrbo ali odnosom zdravstvenega delavca, bomo nesporazum poskusili rešiti takoj z dodatnimi pojasnili. Če z dodatnimi pojasnili niste zadovoljni , lahko vložite zahtevo za prvo obravnavo kršitve pacientovih pravic. KAKO LAHKO VLOŽITE ZAHTEVO?Ustna zahteva: vložite jo pri vodstvenem delavcu službe v času uradnih ur, sprejme se jo na zapisnik.
Če pisna zahteva ne vsebuje vseh sestavin, potrebnih za obravnavo, Vas bomo pozvali, da zahtevo v določenem roku dopolnite (4. odst. 60. čl zakona) Pisne zahteve ne bomo obravnavali (4. odst. 60 čl.zakona)
Za sprejemanje zahtev za kršitve pacientovih pravic so odgovorne vodstvene osebe v službah zdravstvenega doma. Vsi kontaktni podatki so v organogramu... Vašo pisno ali ustno prvo zahtevo bomo obravnavali v skladu z določili zakona in internega pravilnika. Če z rešitvijo ne boste zadovoljni , lahko na Komisijo RS za varstvo pacientovih pravic vložite drugo zahtevo za varstvo pacientovih pravic.
|
Zadnjič posodobljeno dne: Četrtek, 29. November 2012 10:44 |